AMALIEWJ

busy day

• 16.08.2014 - 10:05

Do it with passion or not at all

Tenkte bare å stikke innom for å si god morgen! I dag er en av mine travleste dager på lenge og jeg klarte selvsagt å forsove meg. Dagen består av klipping av gress, vasking av hus og så skal jeg jobbe i siloen på gården. Kommer mest sannsynlig hjem sent i kveld, akkurat som i går. Blir nesten stresset av å skrive alt som skal gjøres. Nå må jeg få rumpa i gir og begynne å jobbe. Ikke mye søvn her i gården nei.. Ha en fin dag alle sammen! Nyt lørdagen!

middag på tyholttornet

• 13.08.2014 - 23:59

I dag bestilte vi bord på Tyholttornet  for å spise middag. Nydelig utsikt og opplevelse! Vi kjøpte oss god middag og dessert på Egon, så dette er absolutt noe å anbefale om du er turist i Trondheim. Ellers så brukte vi noen timer på å shoppe enda litt mer.Tror jeg har mistet kontrollen på hva jeg har kjøpt meg på denne turen.. Heldigvis har jeg god samvittighet ettersom jeg bruker mine egne penger. I kveld kjørte vi tilbake til hytten vår på Oppdal og vi drar antakeligvis hjem igjen i morgen! Gleder meg til å vise innkjøpet når jeg kommer hjem. Har et innlegg på lur til i morgen av noe av innkjøpet. Håper alle har hatt en fin dag! Beklager for sent innlegg! God natt ♥

blåbærtur

• 11.08.2014 - 20:10

I dag har vi bare slappet av inne på hytta og spist god mat. Ellers har vi vært ute et par timer å plukket blåbær, det ble rundt 2 kg tilsammen. Nå er vi på vei fra Oppdal til Trondheim, for å tilbringe et par dager der. Gleder meg! I morgen blir det dagens outfit på bloggen igjen, og jeg gleder meg til å ha noe å blogge om. Ha en fin kveld ♥ Hva har du gjort i dag?

gårsdagens båttur

• 04.08.2014 - 15:56

I går var familien som sagt på båttur der vi fisket og badet. Kjempe koselig! Tok faktisk flere hundre bilder i går, så det var ikke akkurat så lett å plukke ut noen..

I dag har jeg vasket litt hus hos bestemor og klippet gresset hos henne. Nå sitter jeg igjen med god samvittighet og er klar for en rolig kveld her hjemme. Sitter nydusjet og venter på at middagen skal bli ferdig, ellers er det ikke så mye å gjøre. Tittet ut vinduet nå og la merke til at det regnet, heldigvis ble utejobben overstått i tide. Håper alle får en fin mandag/kveld! ♥

Allsang på Grensen

• 24.07.2014 - 02:00
    qzilf3zJDiqzcxSNOwLA
    Bildet til høyre la Venke Knutson ut på sin Instagram!

I går var jeg og søskenbarnet mitt Lena på Allsang på Grensen. Det har blitt en fin tradisjon gjennnom årene og det skal det fortsette å være. Grunnen til at jeg bestilte billett akkurat denne gangen var for å møte Venke Knutson, mitt store idol! Det var så utrolig kjekt at hun kjente meg igjen og tok seg tid til å snakke så lenge med oss. Hun introduserte oss også for Lisa Stokke som er på bildet til høyre ovenfor. Da Allsangen var ferdig kom Venke med blomsterbuketten sin til meg. Ble så utrolig glad! Dette har uten tvil vært den beste kvelden i mitt liv. Åh, som vi storkoste oss! Allsang på Grensen går på tv i morgen (torsdag) klokka 20.00. Vi ble filmet flere ganger, så vi håper på å se oss selv på skjermen i morgen. Vi kjører faktisk hjem til Averøya igjen om cirka seks timer, så bør nok legge meg snart hvis jeg skal få litt søvn.. Turen tar ca 10 timer, så målet vårt er å komme hjem til Allsangen begynner på tven klokka åtte.
Har du vært der før?

Camping i Eidsdalen

• 28.06.2014 - 22:33

Beklager for dårlig blogging disse dagene. I går dro vi til Eidsdalen (nær Geiranger) på bobiltur for å bli et par dager. Hadde egentlig ikke planlagt å bli med hit, men ettersom søskenbarnet mitt og tanten min ble med, så slengte jeg meg også med. I går kom vi hit midt på dagen. Vi lagde middag, fisket ørret og bare slappet av med musikk resten av dagen/halve natta. Det ble ganske sent i går og da kom det ikke som et sjokk at vi våknet ganske sent i dag. Denne dagen har for det meste bestått av avslapping i sola. Startet dagen i dag med en fantastisk god frokost, altså stekt ørret (som ble fisket i natt), salat, moreller og jordbær. Har også fisket litt igjen i dag. Storkoser meg her ettersom vi bare nyter ferien og det varierende været. I morgen tar noen av oss bussen til Sunnmøre igjen og jeg blir igjen der et par dager. Håper alle får en fantastisk helg videre! Hva gjør du i helga?

Se så nydelig! Dette bildet ble tatt på turen.